TAK WYGLĄDA ALERT O TWOJEJ MARCE

JESTEŚMY LUDŹMI DO ZADAŃ SPECJALNYCH

ŚLEDZIMY INTERNET
W POSZUKIWANIU INFORMACJI

O TWOJEJ MARCE

TAK WYGLĄDA ALERT O TWOJEJ MARCE

JESTEŚMY LUDŹMI DO ZADAŃ SPECJALNYCH

ŚLEDZIMY INTERNET
W POSZUKIWANIU INFORMACJI

O TWOJEJ MARCE

JESTEŚMY LUDŹMI DO ZADAŃ SPECJALNYCH

ŚLEDZIMY INTERNET
W POSZUKIWANIU INFORMACJI

O TWOJEJ MARCE

TAK WYGLĄDA ALERT O TWOJEJ MARCE

CO ROBIMY?

MONITORUJEMY

CO ROBIMY?

MONITORUJEMY

CO ROBIMY?

MONITORUJEMY

MY KONTRA AUTOMATYCZNE PROGRAMY

AUTOMATYCZNE
PROGRAMY
MONITORING
RĘCZNY

monitorowanie wskazanych fraz w sieci

dostęp do grup zamkniętych w Social Mediach

dostęp do forów, gdzie treści widoczne są po zalogowaniu

reagowanie w czasie rzeczywistym

wyszukiwanie fraz zawierających błędy

wyszukiwanie fraz w różnych odmianach

wyszukiwanie wzmianek w materiałach filmowych

dostosowywanie w czasie rzeczywistym do algorytmów wyszukiwania w Social Mediach

analiza zgromadzonych treści i wybieranie tych wartościowych

 

v

x

x

x

x

x

x

x

x

v

v

v

v

v

v

v

v

v

MY KONTRA AUTOMATYCZNE PROGRAMY

 

AUTOMATYCZNE
PROGRAMY

MONITORING
RĘCZNY

monitorowanie wskazanych fraz w sieci

dostęp do grup zamkniętych w Social Mediach

dostęp do forów, gdzie treści widoczne są po zalogowaniu

reagowanie w czasie rzeczywistym

wyszukiwanie fraz zawierających błędy

wyszukiwanie fraz w różnych odmianach

wyszukiwanie wzmianek w materiałach filmowych

dostosowywanie w czasie rzeczywistym do algorytmów wyszukiwania w Social Mediach

analiza zgromadzonych treści i wybieranie tych wartościowych

 

v

x

x

x

x

x

x

x

x

v

v

v

v

v

v

v

v

v

MY KONTRA AUTOMATYCZNE PROGRAMY

 

AUTOMATYCZNE
PROGRAMY

MONITORING
RĘCZNY

monitorowanie wskazanych fraz w sieci

dostęp do grup zamkniętych w Social Mediach

dostęp do forów, gdzie treści widoczne są po zalogowaniu

reagowanie w czasie rzeczywistym

wyszukiwanie fraz zawierających błędy

wyszukiwanie fraz w różnych odmianach

wyszukiwanie wzmianek w materiałach filmowych

dostosowywanie w czasie rzeczywistym do algorytmów wyszukiwania w Social Mediach

analiza zgromadzonych treści i wybieranie tych wartościowych

 

v

x

x

x

x

x

x

x

x

v

v

v

v

v

v

v

v

v


CO MONITORUJEMY?


CO MONITORUJEMY?


CO MONITORUJEMY?

Korzystasz lub korzystałeś z automatycznych programów do przeszukiwania WZMIANEK o TWOJEJ FIRMIE w sieci?

Korzystasz lub korzystałeś
z automatycznych programów do przeszukiwania WZMIANEK o TWOJEJ FIRMIE w sieci?

Korzystasz lub korzystałeś z automatycznych programów do przeszukiwania WZMIANEK o TWOJEJ FIRMIE w sieci?


Dlaczego automatyczne sprawdzanie nie zdaje egzaminu?


  • sztuczna inteligencja nigdy nie dokona analizy na takim poziomie, jakim może wykonać ją człowiek
  • zwykła literówka czy niewłaściwy zapis poszukiwanej wzmianki sprawi, że automat nie będzie brał jej pod uwagę
  • automaty wyszukują dziesiątki, bądź nawet setki rekordów i nie czytają ich treści. To musisz zrobić Ty sam, lub zlecić to pracownikowi, który codziennie będzie analizować ich treść
  • większość programów nie dostosowuje się w czasie rzeczywistym do zmian algorytmów Social Mediów, co może skutkować, że przez kilka dni/tygodni nie zobaczysz żadnych wyników, które mogą cię zainteresować
  • żaden program nie ma możliwości wejść na zamknięte fora / dodać się do zamkniętych i niepublicznych grup, na których są treści ważne dla Ciebie
  • nie powstała jeszcze sztuczna inteligencja, która obejrzy za Ciebie filmik vlogera i merytorycznie da Ci informację, czy nie powiedział on czegoś, co może być dla Ciebie i twojej marki ważne

 

 


Co może być ważne?


  • ognisko zapalne potencjalnego kryzysu
  • powielane nieprawdziwe informacje na temat twojej firmy, produktów czy usług
  • pomysły na inne wykorzystanie twoich usług przez użytkowników
  • zapytania o twoją markę w celu wykorzystania ich w niedozwolony sposób
  • działania niepożądane, o których nie miałeś pojęcia
  • opinie, których treść może zmienić wizerunek twojej firmy lub wspomóc jej działania

 


Dlaczego automatyczne sprawdzanie nie zdaje egzaminu?


  • sztuczna inteligencja nigdy nie dokona analizy na takim poziomie, jakim może wykonać ją człowiek
  • zwykła literówka czy niewłaściwy zapis poszukiwanej wzmianki sprawi, że automat nie będzie brał jej pod uwagę
  • automaty wyszukują dziesiątki, bądź nawet setki rekordów i nie czytają ich treści. To musisz zrobić Ty sam, lub zlecić to pracownikowi, który codziennie będzie analizować ich treść
  • większość programów nie dostosowuje się w czasie rzeczywistym do zmian algorytmów Social Mediów, co może skutkować, że przez kilka dni/tygodni nie zobaczysz żadnych wyników, które mogą cię zainteresować
  • żaden program nie ma możliwości wejść na zamknięte fora / dodać się do zamkniętych i niepublicznych grup, na których są treści ważne dla Ciebie
  • nie powstała jeszcze sztuczna inteligencja, która obejrzy za Ciebie filmik vlogera i merytorycznie da Ci informację, czy nie powiedział on czegoś, co może być dla Ciebie i twojej marki ważne

 

 


Co może być ważne?

 

 

  • ognisko zapalne potencjalnego kryzysu
  • powielane nieprawdziwe informacje na temat twojej firmy, produktów czy usług
  • pomysły na inne wykorzystanie twoich usług przez użytkowników
  • zapytania o twoją markę w celu wykorzystania ich w niedozwolony sposób
  • działania niepożądane, o których nie miałeś pojęcia
  • opinie, których treść może zmienić wizerunek twojej firmy lub wspomóc jej działania

 


Dlaczego automatyczne sprawdzanie nie zdaje egzaminu?


  • sztuczna inteligencja nigdy nie dokona analizy na takim poziomie, jakim może wykonać ją człowiek
  • zwykła literówka czy niewłaściwy zapis poszukiwanej wzmianki sprawi, że automat nie będzie brał jej pod uwagę
  • automaty wyszukują dziesiątki, bądź nawet setki rekordów i nie czytają ich treści. To musisz zrobić Ty sam, lub zlecić to pracownikowi, który codziennie będzie analizować ich treść
  • większość programów nie dostosowuje się w czasie rzeczywistym do zmian algorytmów Social Mediów, co może skutkować, że przez kilka dni/tygodni nie zobaczysz żadnych wyników, które mogą cię zainteresować
  • żaden program nie ma możliwości wejść na zamknięte fora / dodać się do zamkniętych i niepublicznych grup, na których są treści ważne dla Ciebie
  • nie powstała jeszcze sztuczna inteligencja, która obejrzy za Ciebie filmik vlogera i merytorycznie da Ci informację, czy nie powiedział on czegoś, co może być dla Ciebie i twojej marki ważne

 

 


Co może być ważne?

  • ognisko zapalne potencjalnego kryzysu
  • powielane nieprawdziwe informacje na temat twojej firmy, produktów czy usług
  • pomysły na inne wykorzystanie twoich usług przez użytkowników
  • zapytania o twoją markę w celu wykorzystania ich w niedozwolony sposób
  • działania niepożądane, o których nie miałeś pojęcia
  • opinie, których treść może zmienić wizerunek twojej firmy lub wspomóc jej działania

 


CENNIK?

Napisz do nas, a przygotujemy szytą pod Twoje potrzeby ofertę.

W wiadomości uwzględnij:
- Jakie frazy mają być monitorowane?
- Czy masz szczególne miejsca, na których szczególnie Ci zależy podczas monitoringu?
- Z jaką intensywnością monitoring ma być wykonywany?

 

693 347 123

Ręczny monitoring - szeptuchy.pl. Już od pierwszego kontaktu gwarantujemy pełną dyskrecje, na życzenie możemy podpisać wcześniej NDA, nie jest to jednak konieczne, gdyż zasada zachowania poufności zawarta jest w każdym zamówieniu. Zamawiając usługi w naszej firmie akceptujecie regulamin, który zawiera informacje o współpracy oraz tajności przesyłanych danych, a także na regulamin ogólny firmy znajdujący się na stronie strychpolska.pl. W przypadku kopiowania lub powielania treści / nazw / znaków graficznych / opracowań / cytatów /haseł reklamowych, a także rażące „inspirowanie się” treścią, układem, kolejnością treści, grafik lub zapisów przez jakąkolwiek osobę, firmę, organ – właściciel marki Szeptuchy.pl (Strych Polska Sp. z o. o.) będzie dochodzić prawnie zadośćuczynienia w wysokości minimum 100-krotności średniej krajowej płacy brutto za rok poprzedzający ujawnienie przez Szeptuchy.pl czynu zabronionego.


CENNIK?

Napisz do nas, a przygotujemy szytą pod Twoje potrzeby ofertę.

W wiadomości uwzględnij:
- Jakie frazy mają być monitorowane?
- Czy masz szczególne miejsca, na których szczególnie Ci zależy podczas monitoringu?
- Z jaką intensywnością monitoring ma być wykonywany?

 

693 347 123

Ręczny monitoring - szeptuchy.pl. Już od pierwszego kontaktu gwarantujemy pełną dyskrecje, na życzenie możemy podpisać wcześniej NDA, nie jest to jednak konieczne, gdyż zasada zachowania poufności zawarta jest w każdym zamówieniu. Zamawiając usługi w naszej firmie akceptujecie regulamin, który zawiera informacje o współpracy oraz tajności przesyłanych danych, a także na regulamin ogólny firmy znajdujący się na stronie strychpolska.pl. W przypadku kopiowania lub powielania treści / nazw / znaków graficznych / opracowań / cytatów /haseł reklamowych, a także rażące „inspirowanie się” treścią, układem, kolejnością treści, grafik lub zapisów przez jakąkolwiek osobę, firmę, organ – właściciel marki Szeptuchy.pl (Strych Polska Sp. z o. o.) będzie dochodzić prawnie zadośćuczynienia w wysokości minimum 100-krotności średniej krajowej płacy brutto za rok poprzedzający ujawnienie przez Szeptuchy.pl czynu zabronionego.


CENNIK?

Napisz do nas, a przygotujemy szytą pod Twoje potrzeby ofertę.

W wiadomości uwzględnij:
- Jakie frazy mają być monitorowane?
- Czy masz szczególne miejsca, na których szczególnie Ci zależy podczas monitoringu?
- Z jaką intensywnością monitoring ma być wykonywany?

 

693 347 123

Ręczny monitoring - szeptuchy.pl. Już od pierwszego kontaktu gwarantujemy pełną dyskrecje, na życzenie możemy podpisać wcześniej NDA, nie jest to jednak konieczne, gdyż zasada zachowania poufności zawarta jest w każdym zamówieniu. Zamawiając usługi w naszej firmie akceptujecie regulamin, który zawiera informacje o współpracy oraz tajności przesyłanych danych, a także na regulamin ogólny firmy znajdujący się na stronie strychpolska.pl. W przypadku kopiowania lub powielania treści / nazw / znaków graficznych / opracowań / cytatów /haseł reklamowych, a także rażące „inspirowanie się” treścią, układem, kolejnością treści, grafik lub zapisów przez jakąkolwiek osobę, firmę, organ – właściciel marki Szeptuchy.pl (Strych Polska Sp. z o. o.) będzie dochodzić prawnie zadośćuczynienia w wysokości minimum 100-krotności średniej krajowej płacy brutto za rok poprzedzający ujawnienie przez Szeptuchy.pl czynu zabronionego.