TAK WYGLĄDA ALERT O TWOJEJ MARCE
JESTEŚMY LUDŹMI DO ZADAŃ SPECJALNYCH
ŚLEDZIMY INTERNET
W POSZUKIWANIU INFORMACJI
O TWOJEJ MARCE
TAK WYGLĄDA ALERT O TWOJEJ MARCE
JESTEŚMY LUDŹMI DO ZADAŃ SPECJALNYCH
ŚLEDZIMY INTERNET
W POSZUKIWANIU INFORMACJI
O TWOJEJ MARCE
JESTEŚMY LUDŹMI DO ZADAŃ SPECJALNYCH
ŚLEDZIMY INTERNET
W POSZUKIWANIU INFORMACJI
O TWOJEJ MARCE
TAK WYGLĄDA ALERT O TWOJEJ MARCE
CO ROBIMY?
MONITORUJEMY
SZUKAMY
W monitoringu uwzględniamy
wszystkie wskazane przez
Ciebie miejsca, dodając
rekomendowane przez nas,
a także wskazane frazy
w podstawowej odmianie
przypadków
-----------
RAPORTUJEMY
Zbieramy najważniejsze
wzmianki i przesyłamy je
w raporcie z wybraną przez
Ciebie częstotliwością
-----------
REAGUJEMY
Po konsultacji odpowiadamy
w wybranych miejscach
oficjalnie jako twoja firma
-----------
CO ROBIMY?
MONITORUJEMY
SZUKAMY
W monitoringu uwzględniamy
wszystkie wskazane przez
Ciebie miejsca, dodając
rekomendowane przez nas,
a także wskazane frazy
w podstawowej odmianie
przypadków
-----------
RAPORTUJEMY
Zbieramy najważniejsze
wzmianki i przesyłamy je
w raporcie z wybraną przez
Ciebie częstotliwością
-----------
REAGUJEMY
Po konsultacji odpowiadamy
w wybranych miejscach
oficjalnie jako twoja firma
-----------
CO ROBIMY?
MONITORUJEMY
SZUKAMY
W monitoringu uwzględniamy
wszystkie wskazane przez
Ciebie miejsca, dodając
rekomendowane przez nas,
a także wskazane frazy
w podstawowej odmianie
przypadków
-----------
RAPORTUJEMY
Zbieramy najważniejsze
wzmianki i przesyłamy je
w raporcie z wybraną przez
Ciebie częstotliwością
-----------
REAGUJEMY
Po konsultacji odpowiadamy
w wybranych miejscach
oficjalnie jako twoja firma
-----------
MY KONTRA AUTOMATYCZNE PROGRAMY
AUTOMATYCZNE
PROGRAMY
MONITORING
RĘCZNY
monitorowanie wskazanych fraz w sieci |
dostęp do grup zamkniętych w Social Mediach |
dostęp do forów, gdzie treści widoczne są po zalogowaniu |
reagowanie w czasie rzeczywistym |
wyszukiwanie fraz zawierających błędy |
wyszukiwanie fraz w różnych odmianach |
wyszukiwanie wzmianek w materiałach filmowych |
dostosowywanie w czasie rzeczywistym do algorytmów wyszukiwania w Social Mediach |
analiza zgromadzonych treści i wybieranie tych wartościowych |
v |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
MY KONTRA AUTOMATYCZNE PROGRAMY
AUTOMATYCZNE
PROGRAMY
MONITORING
RĘCZNY
monitorowanie wskazanych fraz w sieci |
dostęp do grup zamkniętych w Social Mediach |
dostęp do forów, gdzie treści widoczne są po zalogowaniu |
reagowanie w czasie rzeczywistym |
wyszukiwanie fraz zawierających błędy |
wyszukiwanie fraz w różnych odmianach |
wyszukiwanie wzmianek w materiałach filmowych |
dostosowywanie w czasie rzeczywistym do algorytmów wyszukiwania w Social Mediach |
analiza zgromadzonych treści i wybieranie tych wartościowych |
v |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
MY KONTRA AUTOMATYCZNE PROGRAMY
AUTOMATYCZNE
PROGRAMY
MONITORING
RĘCZNY
monitorowanie wskazanych fraz w sieci |
dostęp do grup zamkniętych w Social Mediach |
dostęp do forów, gdzie treści widoczne są po zalogowaniu |
reagowanie w czasie rzeczywistym |
wyszukiwanie fraz zawierających błędy |
wyszukiwanie fraz w różnych odmianach |
wyszukiwanie wzmianek w materiałach filmowych |
dostosowywanie w czasie rzeczywistym do algorytmów wyszukiwania w Social Mediach |
analiza zgromadzonych treści i wybieranie tych wartościowych |
v |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
v |
CO MONITORUJEMY?
CO MONITORUJEMY?
CO MONITORUJEMY?
Korzystasz lub korzystałeś z automatycznych programów do przeszukiwania WZMIANEK o TWOJEJ FIRMIE w sieci?
Korzystasz lub korzystałeś
z automatycznych programów do przeszukiwania WZMIANEK o TWOJEJ FIRMIE w sieci?
Korzystasz lub korzystałeś z automatycznych programów do przeszukiwania WZMIANEK o TWOJEJ FIRMIE w sieci?
Dlaczego automatyczne sprawdzanie nie zdaje egzaminu?
- sztuczna inteligencja nigdy nie dokona analizy na takim poziomie, jakim może wykonać ją człowiek
- zwykła literówka czy niewłaściwy zapis poszukiwanej wzmianki sprawi, że automat nie będzie brał jej pod uwagę
- automaty wyszukują dziesiątki, bądź nawet setki rekordów i nie czytają ich treści. To musisz zrobić Ty sam, lub zlecić to pracownikowi, który codziennie będzie analizować ich treść
- większość programów nie dostosowuje się w czasie rzeczywistym do zmian algorytmów Social Mediów, co może skutkować, że przez kilka dni/tygodni nie zobaczysz żadnych wyników, które mogą cię zainteresować
- żaden program nie ma możliwości wejść na zamknięte fora / dodać się do zamkniętych i niepublicznych grup, na których są treści ważne dla Ciebie
- nie powstała jeszcze sztuczna inteligencja, która obejrzy za Ciebie filmik vlogera i merytorycznie da Ci informację, czy nie powiedział on czegoś, co może być dla Ciebie i twojej marki ważne
Co może być ważne?
- ognisko zapalne potencjalnego kryzysu
- powielane nieprawdziwe informacje na temat twojej firmy, produktów czy usług
- pomysły na inne wykorzystanie twoich usług przez użytkowników
- zapytania o twoją markę w celu wykorzystania ich w niedozwolony sposób
- działania niepożądane, o których nie miałeś pojęcia
- opinie, których treść może zmienić wizerunek twojej firmy lub wspomóc jej działania
Dlaczego automatyczne sprawdzanie nie zdaje egzaminu?
- sztuczna inteligencja nigdy nie dokona analizy na takim poziomie, jakim może wykonać ją człowiek
- zwykła literówka czy niewłaściwy zapis poszukiwanej wzmianki sprawi, że automat nie będzie brał jej pod uwagę
- automaty wyszukują dziesiątki, bądź nawet setki rekordów i nie czytają ich treści. To musisz zrobić Ty sam, lub zlecić to pracownikowi, który codziennie będzie analizować ich treść
- większość programów nie dostosowuje się w czasie rzeczywistym do zmian algorytmów Social Mediów, co może skutkować, że przez kilka dni/tygodni nie zobaczysz żadnych wyników, które mogą cię zainteresować
- żaden program nie ma możliwości wejść na zamknięte fora / dodać się do zamkniętych i niepublicznych grup, na których są treści ważne dla Ciebie
- nie powstała jeszcze sztuczna inteligencja, która obejrzy za Ciebie filmik vlogera i merytorycznie da Ci informację, czy nie powiedział on czegoś, co może być dla Ciebie i twojej marki ważne
Co może być ważne?
- ognisko zapalne potencjalnego kryzysu
- powielane nieprawdziwe informacje na temat twojej firmy, produktów czy usług
- pomysły na inne wykorzystanie twoich usług przez użytkowników
- zapytania o twoją markę w celu wykorzystania ich w niedozwolony sposób
- działania niepożądane, o których nie miałeś pojęcia
- opinie, których treść może zmienić wizerunek twojej firmy lub wspomóc jej działania
Dlaczego automatyczne sprawdzanie nie zdaje egzaminu?
- sztuczna inteligencja nigdy nie dokona analizy na takim poziomie, jakim może wykonać ją człowiek
- zwykła literówka czy niewłaściwy zapis poszukiwanej wzmianki sprawi, że automat nie będzie brał jej pod uwagę
- automaty wyszukują dziesiątki, bądź nawet setki rekordów i nie czytają ich treści. To musisz zrobić Ty sam, lub zlecić to pracownikowi, który codziennie będzie analizować ich treść
- większość programów nie dostosowuje się w czasie rzeczywistym do zmian algorytmów Social Mediów, co może skutkować, że przez kilka dni/tygodni nie zobaczysz żadnych wyników, które mogą cię zainteresować
- żaden program nie ma możliwości wejść na zamknięte fora / dodać się do zamkniętych i niepublicznych grup, na których są treści ważne dla Ciebie
- nie powstała jeszcze sztuczna inteligencja, która obejrzy za Ciebie filmik vlogera i merytorycznie da Ci informację, czy nie powiedział on czegoś, co może być dla Ciebie i twojej marki ważne
Co może być ważne?
- ognisko zapalne potencjalnego kryzysu
- powielane nieprawdziwe informacje na temat twojej firmy, produktów czy usług
- pomysły na inne wykorzystanie twoich usług przez użytkowników
- zapytania o twoją markę w celu wykorzystania ich w niedozwolony sposób
- działania niepożądane, o których nie miałeś pojęcia
- opinie, których treść może zmienić wizerunek twojej firmy lub wspomóc jej działania
CENNIK?
Napisz do nas, a przygotujemy szytą pod Twoje potrzeby ofertę.
W wiadomości uwzględnij:
- Jakie frazy mają być monitorowane?
- Czy masz szczególne miejsca, na których szczególnie Ci zależy podczas monitoringu?
- Z jaką intensywnością monitoring ma być wykonywany?
693 347 123
Ręczny monitoring - szeptuchy.pl. Już od pierwszego kontaktu gwarantujemy pełną dyskrecje, na życzenie możemy podpisać wcześniej NDA, nie jest to jednak konieczne, gdyż zasada zachowania poufności zawarta jest w każdym zamówieniu. Zamawiając usługi w naszej firmie akceptujecie regulamin, który zawiera informacje o współpracy oraz tajności przesyłanych danych, a także na regulamin ogólny firmy znajdujący się na stronie strychpolska.pl. W przypadku kopiowania lub powielania treści / nazw / znaków graficznych / opracowań / cytatów /haseł reklamowych, a także rażące „inspirowanie się” treścią, układem, kolejnością treści, grafik lub zapisów przez jakąkolwiek osobę, firmę, organ – właściciel marki Szeptuchy.pl (Strych Polska Sp. z o. o.) będzie dochodzić prawnie zadośćuczynienia w wysokości minimum 100-krotności średniej krajowej płacy brutto za rok poprzedzający ujawnienie przez Szeptuchy.pl czynu zabronionego.
CENNIK?
Napisz do nas, a przygotujemy szytą pod Twoje potrzeby ofertę.
W wiadomości uwzględnij:
- Jakie frazy mają być monitorowane?
- Czy masz szczególne miejsca, na których szczególnie Ci zależy podczas monitoringu?
- Z jaką intensywnością monitoring ma być wykonywany?
693 347 123
Ręczny monitoring - szeptuchy.pl. Już od pierwszego kontaktu gwarantujemy pełną dyskrecje, na życzenie możemy podpisać wcześniej NDA, nie jest to jednak konieczne, gdyż zasada zachowania poufności zawarta jest w każdym zamówieniu. Zamawiając usługi w naszej firmie akceptujecie regulamin, który zawiera informacje o współpracy oraz tajności przesyłanych danych, a także na regulamin ogólny firmy znajdujący się na stronie strychpolska.pl. W przypadku kopiowania lub powielania treści / nazw / znaków graficznych / opracowań / cytatów /haseł reklamowych, a także rażące „inspirowanie się” treścią, układem, kolejnością treści, grafik lub zapisów przez jakąkolwiek osobę, firmę, organ – właściciel marki Szeptuchy.pl (Strych Polska Sp. z o. o.) będzie dochodzić prawnie zadośćuczynienia w wysokości minimum 100-krotności średniej krajowej płacy brutto za rok poprzedzający ujawnienie przez Szeptuchy.pl czynu zabronionego.
CENNIK?
Napisz do nas, a przygotujemy szytą pod Twoje potrzeby ofertę.
W wiadomości uwzględnij:
- Jakie frazy mają być monitorowane?
- Czy masz szczególne miejsca, na których szczególnie Ci zależy podczas monitoringu?
- Z jaką intensywnością monitoring ma być wykonywany?
693 347 123
Ręczny monitoring - szeptuchy.pl. Już od pierwszego kontaktu gwarantujemy pełną dyskrecje, na życzenie możemy podpisać wcześniej NDA, nie jest to jednak konieczne, gdyż zasada zachowania poufności zawarta jest w każdym zamówieniu. Zamawiając usługi w naszej firmie akceptujecie regulamin, który zawiera informacje o współpracy oraz tajności przesyłanych danych, a także na regulamin ogólny firmy znajdujący się na stronie strychpolska.pl. W przypadku kopiowania lub powielania treści / nazw / znaków graficznych / opracowań / cytatów /haseł reklamowych, a także rażące „inspirowanie się” treścią, układem, kolejnością treści, grafik lub zapisów przez jakąkolwiek osobę, firmę, organ – właściciel marki Szeptuchy.pl (Strych Polska Sp. z o. o.) będzie dochodzić prawnie zadośćuczynienia w wysokości minimum 100-krotności średniej krajowej płacy brutto za rok poprzedzający ujawnienie przez Szeptuchy.pl czynu zabronionego.